Piratpartiets mötesplattform

Svara

Ämnesverktyg Sök i det här ämnet Visningsalternativ
  (#1) Gammal
Björn Salonen Inte uppkopplad

Björn Salonens avatar

Reg.datum: Jan 2006
Standard RE: [Helsingborg] Flygblad och affischering - 2006-08-24, 20:55

Jag kan bara hålla med Peter, det var jättekul att träffa andra Pirater och vi lyckades prångla ut en hel del flygblad. Så jag kan verkligen rekommendera övriga pirater i mellanskåne att haka på gänget i Helsingborg eller varför inte ordna något gemensamt i Eslöv tex.

[hr]

Svara med citat
  (#2) Gammal
Staffan Lindberg Inte uppkopplad

Staffan Lindbergs avatar

Reg.datum: Apr 2006

Länk: #48520
Standard RE: [Helsingborg] Flygblad och affischering - 2006-08-25, 03:12

Jag som bara är en vanlig väljare tyckte oxo det var trevligt. Dyker nog upp nästa torsdag oxo

På återseende pirater!

ARRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR

[hr]Projektledare för XBMC (GPL'at mediacenter för Xbox1, snart för Linux och även OSX)[hr]

Svara med citat
  (#3) Gammal
Mab Inte uppkopplad

Mabs avatar

Reg.datum: Apr 2006

Länk: #48521
Standard RE: [Helsingborg] Flygblad och affischering - 2006-08-25, 03:54

Citat:
Björn Salonen (2006-Aug-24)Jag kan bara hålla med Peter, det var jättekul att träffa andra Pirater och vi lyckades prångla ut en hel del flygblad. Så jag kan verkligen rekommendera övriga pirater i mellanskåne att haka på gänget i Helsingborg eller varför inte ordna något gemensamt i Eslöv tex.
tycker man att Helsingborg är lite väl långt bort från Eslöv kan man alltid korsa valkretsgränsen och haka på Piratpartiet Lund som även de har möten och flygbladsutdelningar på torsdagar. Tycker man att torsdagar är en dålig dag kan man alltid ta sig in till Malmö på onsdagar dåmalmöpiraterna har flygbladsutdelning.

Möjligheterna är oändliga för en pirat som är beredd att åka en bit.

www.mab.nu
  Skicka ett meddelande via ICQ till Mab Skicka ett meddelande via MSN till Mab  
Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg Sök i det här ämnet
Sök i det här ämnet:

Avancerad sökning
Visningsalternativ

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Liknande ämnen
Ämne Startat av Forum Svar Senaste inlägg
Ung Pirat Helsingborg Falathar Ung Pirat Helsingborg 25 2010-03-21 15:01
Flygblad... Vi får massa FLYGBLAD! Nicklas W Bjurman 24. Dalarnas län 5 2006-09-14 05:51
[Helsingborg] Affischering och flygbladsutdelning 28/7 Daniel Ottosson Arkiv 2006 för Skåne läns västra valkrets 1 2006-07-24 20:40
Helsingborg cavveman Arkiv 2006 för Skåne läns västra valkrets 3 2006-01-07 18:36