Piratpartiets mötesplattform

< DöljPiratpartiets vårmöte 2017
Mötesklocka   
Svara

Ämnesverktyg Sök i det här ämnet Visningsalternativ
  (#1) Gammal
Xylion Inte uppkopplad

Reg.datum: Jan 2006
Standard Piratskepp: Stenungsund Tjörn Orust (STO) - 2006-06-13, 23:19

Tjenare,

Som start tänkte jag presentera mig.

Heter Oscar bor i Stenungsund och jobbar just nu som dataregistrerare på ett företag i Torslanda.

Långt innan detta gick jag teknikprogrammet på Nösnäsgymnasiet.

Har även hunnit med att spendera 15 månader som amfibiesoldat och vart ute och rest i 10 månader (Australien och asien).

Till vardags när jag inte sitter på PP´s forum spelar jag BF2, åker inlines och spelar didgeridoo

Jag har vart Pirat sedan ett bra tag tillbaka och relativt aktiv sedan tillslaget mot TPB.

PPs manifest står mig varmt om hjärtat men det jag mest glöder för är "Fri Kultur åt allmänheten" och Integritet.

För att komma igång så snabbt och enkelt som möjligt så kan du presentera dig lite kort för oss andra sedan kommer jag att uppdatera dig om vad som händer.

Pågående disskussioner hålls på IRC Efnet #piratpartiet.vk17

Tveka inte att kontakta mig via Mail/MSN "racsoo@hotmail.com" om det är något du undrar över

MVH//OJJ
  Skicka ett meddelande via Skype™ till Xylion  
Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg Sök i det här ämnet
Sök i det här ämnet:

Avancerad sökning
Visningsalternativ

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Liknande ämnen
Ämne Startat av Forum Svar Senaste inlägg
Pirater på Orust Magnus-Orust 17. Bohusläns valkrets (Västra Götaland västra) 5 2009-06-15 07:00
Tjörn piraterna sätter segel! Jimmie Lidebo 17. Bohusläns valkrets (Västra Götaland västra) 3 2009-05-28 00:43
Piratskepp Kungälv JAP Gamla trådar för Bohusläns valkrets (Västra Götaland västra) 1 2006-07-03 10:13
Piratskepp Uddevalla Cim Knutsen Gamla trådar för Bohusläns valkrets (Västra Götaland västra) 2 2006-06-19 05:52
Stenungsund Ipren Gamla trådar för Bohusläns valkrets (Västra Götaland västra) 4 2006-02-16 12:29