Piratpartiets mötesplattform

Svara

Ämnesverktyg Sök i det här ämnet Visningsalternativ
  (#1) Gammal
of_darkness Inte uppkopplad

Reg.datum: Jun 2006
Standard ungpira tröjor så som pp tröjor,vanliga och funk tröjor - 2008-06-13, 11:52

Nu så tycker jag det är dags att ungpirat sätter igång och designar lite tshirts o så,både som vi kna sälja till självkostnadspris till de ungpirater som vill ah, och sedan några för ungpirats ledning, både på nationell nivå och på lokal nivå. allt för att stärka bilden och skänslan av att vi är ungpirat och att vi finns i de fall vi dmostrerar tillsammans med pp eller tom gör egna saker.

Nu ser jag ju inte det som jätte brottom eg, men kan vara bra att ha.

Kontakt (e-post föredras):robert.nyberg@piratpartiet.se
Tel och sms:0763082850

Svara med citat
  (#2) Gammal
Mab Inte uppkopplad

Mabs avatar

Reg.datum: Apr 2006

Länk: #105415
Standard RE: ungpira tröjor så som pp tröjor,vanliga och funk tröjor - 2008-06-13, 13:11

Citat:
of_darkness (2008-Jun-13)Nu så tycker jag det är dags att ungpirat sätter igång och designar lite tshirts o så,både som vi kna sälja till självkostnadspris till de ungpirater som vill ah, och sedan några för ungpirats ledning, både på nationell nivå och på lokal nivå. allt för att stärka bilden och skänslan av att vi är ungpirat och att vi finns i de fall vi dmostrerar tillsammans med pp eller tom gör egna saker.

Nu ser jag ju inte det som jätte brottom eg, men kan vara bra att ha.

Vi har tröjor redan. Det vi saknar är en webshop som gör att vi kan distribuera dem

www.mab.nu
  Skicka ett meddelande via ICQ till Mab Skicka ett meddelande via MSN till Mab  
Svara med citat
  (#3) Gammal
nemetroid Inte uppkopplad

Reg.datum: Feb 2007

Länk: #105416
Standard RE: ungpira tröjor så som pp tröjor,vanliga och funk tröjor - 2008-06-13, 13:12

Vad jag minns är det så att det är upp till varje lokalförening att trycka upp UP-tröjor?

Jag kan dock hålla med om att det vore fint att ha ett par stycken variationer av tröjan som delas av hela organisationen.

Svara med citat
  (#4) Gammal
Mab Inte uppkopplad

Mabs avatar

Länk: #105417
Standard RE: ungpira tröjor så som pp tröjor,vanliga och funk tröjor - 2008-06-13, 13:22

Citat:
Nemetroid (2008-Jun-13)Vad jag minns är det så att det är upp till varje lokalförening att trycka upp UP-tröjor?

Jag kan dock hålla med om att det vore fint att ha ett par stycken variationer av tröjan som delas av hela organisationen.

Tja. Vem som helst kan egentligen trycka upp Ung Pirat-tröjor. Vi håller inte direkt i vår upphovsrätt när det gäller namnet eller loggan...

Men lokalavdelningar kan även kontakta mig och få tröjor skickade till sig

www.mab.nu
Svara med citat
  (#5) Gammal
willeman_ Inte uppkopplad

Reg.datum: Jun 2008

Länk: #105731
Standard RE: ungpira tröjor så som pp tröjor,vanliga och funk tröjor - 2008-06-15, 23:27

vad kan en sån tröja kosta då??

finns bara en fin grej

Svara med citat
  (#6) Gammal
Gismya Inte uppkopplad

Gismyas avatar

Länk: #107710
Standard RE: ungpira tröjor så som pp tröjor,vanliga och funk tröjor - 2008-06-24, 12:43

Jag håller på att kolla mig runt efter någon som vet vart jag får tag på access till en server med PHP och MYSQL. Då jag får det kan jag sätta ihop en lättare webshop för distrubition av de kläder vi har tryckt upp.
  Skicka ett meddelande via MSN till Gismya  
Svara med citat
  (#7) Gammal
Mab Inte uppkopplad

Mabs avatar

Länk: #107734
Standard RE: ungpira tröjor så som pp tröjor,vanliga och funk tröjor - 2008-06-24, 16:14

Citat:
willeman_ (2008-Jun-15)vad kan en sån tröja kosta då??

En enkel UP-t.shirt kostar 75 kr

www.mab.nu
Svara med citat
  (#8) Gammal
ErSi Inte uppkopplad

Reg.datum: Jan 2006

Länk: #108630
Standard RE: ungpira tröjor så som pp tröjor,vanliga och funk tröjor - 2008-07-01, 00:46

Citat:
Gismya (2008-Jun-24)Jag håller på att kolla mig runt efter någon som vet vart jag får tag på access till en server med PHP och MYSQL. Då jag får det kan jag sätta ihop en lättare webshop för distrubition av de kläder vi har tryckt upp.

En webshop är påväg upp på en av våra servrar, förhoppningsvis den här veckan. Kostumering utav webshoppen är på g.

Svara med citat
  (#9) Gammal
Mab Inte uppkopplad

Mabs avatar

Länk: #108655
Standard RE: ungpira tröjor så som pp tröjor,vanliga och funk tröjor - 2008-07-01, 03:12

För den som inte kan vänta tills det kommer upp en webshop utan vill ha en snygg tröja nu så kommer det finnas gula PP-tröjor till föräljning på Bananrepublikfesten i Stockholm på torsdag. Dessvärre kommer där inte finnas några UP-tröjor.

www.mab.nu
Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg Sök i det här ämnet
Sök i det här ämnet:

Avancerad sökning
Visningsalternativ

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Liknande ämnen
Ämne Startat av Forum Svar Senaste inlägg
Påfyllning av tröjor? Oldtimer Piratshoppen 6 2009-05-08 21:22
Tröjor Mab Ung Pirat - allmänt 2 2007-07-31 06:55
Pirattryckning av tröjor TeirdeZ Affischer, flyers, klistermärken osv. 8 2007-06-28 15:00
T-Tröjor Jaton 11. Malmö kommun 0 2006-09-09 23:31
Tröjor Mab 13. Skåne läns södra valkrets 20 2006-07-31 02:30