![]() ![]() |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet | Visningsalternativ |
(#1)
![]() ![]() |
Reg.datum: Mar 2006
|
![]() Jonatan KindhCitat:
Bloggpost: Kandidatförklaring Valkretsledare Malmö Ordförande UP Malmö Grejjar även med Medlemsservice, Piratshoppen, Donationsfrågor, Medlemsblanketter, FRAbutiken, Mailgruppen och mycket annat. |
|
![]() |
(#2)
![]() ![]() |
![]()
Eftersom några redan tidigare undrat över vad jag pluggat, så inleder jag själv med blogglänk:
http://blogg.gonte.se/2009/11/studiebakgrund.html Och så kan jag påpeka att lite mer om mig står i kandidatförklaringen på bloggen: http://blogg.gonte.se/2009/11/kandidatforklaring.html Valkretsledare Malmö Ordförande UP Malmö Grejjar även med Medlemsservice, Piratshoppen, Donationsfrågor, Medlemsblanketter, FRAbutiken, Mailgruppen och mycket annat. |
|
![]() |
(#3)
![]() ![]() |
(#4)
![]() ![]() |
(#5)
![]() ![]() |
(#6)
![]() ![]() |
![]()
Om du fick välja mellan en viktig Piratfråga och din mest viktiga icke-pirat hjärtefråga att rösta Ja till - och det enda fäller den andra - vad skulle du rösta?
Kampanjgruppen (Foto & Film) Fotograf Jonathan.Lundkvist [at] Gmail.com 0701497019 |
|
![]() |
(#7)
![]() ![]() |
![]() Citat:
Jag ser att egna frågor skulle kunna tas upp kring fikabordet för att påverka andra politiker (så länge man inte går emot någon piratfråga, det skulle heller inte skada med tummen upp från sina partikamrater så man inte går om varandra). I plenisalen är det partilinjen som ska följas, det är en förutsättning för att vågmästarstrategin vi går till val med ska kunna fungera. (Jag kommer iofs sätta mig på tvären om partilinjen blir helt sinnessjuk, men det är inte en situation jag förutspår idag.) Valkretsledare Malmö Ordförande UP Malmö Grejjar även med Medlemsservice, Piratshoppen, Donationsfrågor, Medlemsblanketter, FRAbutiken, Mailgruppen och mycket annat. |
||
![]() |
(#8)
![]() ![]() |
(#9)
![]() ![]() |
![]()
Hej Jonatan,
I upphovsrätten idag finns något som kallas en moralisk rättighet för upphovsrättsinnehavaren. Om Piratpartiet kommer in i riksdagen och ska reformera/ta bort upphovsrätten, hur skulle du ta dig an frågan om de moraliska rättigheterna? Riksdagskandidat för Piratpartiet 2010 Kandidat till kommunfullmäktige i Lund Vice Mediaansvarig för Piratpartiet Ordförande för Piratstudenterna i Lund http://jacobdexe.wordpress.com - Ur ett piratideologiskt Perspektiv |
|
![]() |
(#10)
![]() ![]() |
![]()
Hej!
Vilka erfarenheter har du av medborgarrättsdebatten? FRA-debatten? IPRED? Har du kunskaper som kan hjälpa dig i en dylik debatt? Har Du exempel på där du framträder i media? Om Du skulle placera dig själv på en social skala från 1-10, var skulle du hamna? Jag anser att Piratpartiet behöver kandidater som ingjuter förtroende och seriösitet i riksdagsvalet. Anser Du dig själv vara en sådan person? Tack på förhand! |
|
|
![]() |
![]() |
Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet |
Visningsalternativ | |
|
|
![]() |
||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
Kandidat - Jonatan Kindh | Gonte | Skåne län | 0 | 2010-02-26 12:25 |
Jonatan Fried: Välkommen till internet | Perty | PP i media | 0 | 2008-01-18 12:53 |
Jonatan kan ej skriva ett inlägg i Forumet. | Urban Sundström | Forumgruppen/teknisk support | 7 | 2006-07-27 05:17 |