Piratpartiets mötesplattform

Svara

Ämnesverktyg Sök i det här ämnet Visningsalternativ
  (#1) Gammal
Kenvase Inte uppkopplad

Kenvases avatar

Reg.datum: Apr 2009
Standard Kent Holmblad - 2010-02-11, 22:39

Kent Holmblad

Citat:
42-år bor i Lilla Edet tillsammans med fru och en dotter.
Jobbar som teknikchef på ett hostingföretag i Göteborg där jag också är delägare.

Har varit medlem i partiet i snart 1 år. Insåg att jag med mitt yrke måste visa vad jag tycker. Har därefter engagerat mig så mycket jag kan och är idag Valkretsledare för Norra Älvsborg samt Kommunledare för Lilla Edet.

Jag vill med min kandidatur få möjlighet att påverka besluten i Västra Götaland under nästa mandat period. Mitt fokus kommer att ligga på integritetsfrågorna inom sjukvården. Inom sjukvården handlar det för mej framförallt om människors rätt till vård oavsett vem du är. Alla skall kunna få vård. Sjukvården måste ha fungerande system för hantering av personuppgifter så att den personliga integriteten inte äventyras, så är inte fallet idag.

Jag kommer att följa partiets program och hoppas att ni ger mej ert förtroende att göra det.

Blogg: Edetpiraten
Bifogade bilder
Filtyp: png landsting.png (144.5 KB, 191 visningar)

Kent Holmblad

Valkretsledare Norra Älvsborg
Kommunledare Lilla Edet

Svara med citat
  (#2) Gammal
Olof Inte uppkopplad

Reg.datum: May 2009

Länk: #193173
Standard RE: Kent Holmblad - 2010-02-11, 23:00

Din blogglänk fungerar inte =)

Annars bra skrivet!

Olof Noaksson

VL2 Norra älvsborg
Styrelsesuppleant i Förbundsstyrelsen för Ung Pirat
Kassör UP Västra Distriktet
Styrelseledamot i UP Göteborg

Svara med citat
  (#3) Gammal
Kenvase Inte uppkopplad

Kenvases avatar

Länk: #193174
Standard RE: Kent Holmblad - 2010-02-11, 23:03

Tack så mycket ( Blogglänken fungerar nu )

Kent Holmblad

Kommunledare Lilla Edet

Svara med citat
  (#4) Gammal
Thomas Gunnarson Inte uppkopplad

Reg.datum: Aug 2009

Länk: #193357
Standard RE: Kent Holmblad - 2010-02-12, 21:46