Piratpartiets mötesplattform

< DöljPiratpartiets höstmöte 2016
Mötesklocka   
Svara

Ämnesverktyg Sök i det här ämnet Visningsalternativ

Detta ärende handlar om val av styrelsen

Kandideringar till Partistyrelsen

Katarina Stensson (mer information om kandidaten)
Styrelseledamot till och med 2018-12-31 (Vald) Information om voteringen

Fysiknörd med stort intresse för samhällsfrågor i allmänhet, och utbildning, vetenskap, teknik, innovation, entreprenörskap, mångfald och jämställdhet i synnerhet.

Anastasia Storm (mer information om kandidaten)

Pirat, kosmopolitisk kulturradikal, styrelseledamot i Ung Pirat, barn- och männisorättsaktivitst, statsvetare.

Christoffer Eldengrip (mer information om kandidaten)
Styrelseledamot till och med 2018-12-31 (Ej vald) Information om voteringen

Pirat, aktiv. Några frågor?

Mattias Dahlberg (mer information om kandidaten)

Jag har varit medlem i Piratpartiet sedan 2010 när ipred-lagen gick igenom. Efter det har jag varit aktiv bakom Piratpartiet. Jag började med att gå med i livesupport och är nu är jag medlemsansvarig.

Anton Nordenfur (mer information om kandidaten)
Partisekreterare till och med 2018-12-31 (Vald) Information om voteringen

24-årig projektledare från Stockholm. Sittande partisekreterare med stark förmåga och ambition att styra partiets interna organisation genom valet 2018.

Ronja Gustafsson (mer information om kandidaten)

Engagerad och idérik med bred erfarenhet från styrelsearbete. Teknikintresserad och älskar politik. Fd miljöpartist. Brinner för integritet.

Peter Isaksson (mer information om kandidaten)

Peter Isaksson, 39 år och bor i Karlskrona. Egenföretagare. Passiv medlem sedan slutet av 2006, aktiv sedan 2009 som Kommunledare samt Riksdagskandidat.

Elin Andersson (mer information om kandidaten)

Stockholmsliberal från Uppsala. Feminism, pizza och infosec.

Martin (mer information om kandidaten)
Partisekreterare till och med 2018-12-31 (Ej vald) Information om voteringen, Styrelseledamot till och med 2018-12-31 (Ej vald) Information om voteringen

Vart med i många år.

Andreas Bjärnemalm (mer information om kandidaten)

Har jobbat med medlemsmötena i så många år nu att det är dags att göra något annat för partiet

Mattias Lundbäck (mer information om kandidaten)

-

Nedan visas alla nomineringar till Partistyrelsen , oavsett om den nominerade svarat eller inte

Nomineringar till Partistyrelsen        [dölj...]
Namn Motivering till nominering Har accepterat?
Katarina Stensson

Nominerad av: stenssok
Accepterat nominering till Styrelseledamot till och med 2018-12-31

Katarina Stensson

Nominerad av: stenssok

Test Testsson

Nominerad av: Mötespresidiet
Ej svarat på nominering till Partisekreterare till och med 2018-12-31

Ej svarat på nominering till Styrelseledamot till och med 2018-12-31

Henry Rouhivuori

Nominerad av: Henry Rouhivuori
Nekat nominering till Partisekreterare till och med 2018-12-31

Nekat nominering till Styrelseledamot till och med 2018-12-31

Anastasia Storm

Nominerad av: Camilla Morin

Elin Andersson

Nominerad av: Camilla Morin
Att jag väljer att nominera Elin är för att jag anser att hon besitter det som PPs partistyrelse behöver. Hon har en feministisk, ung röst och hon har god erfarenhet av piratrörelsen. Inte minst av Ung Pirat som hon är förbundsordförande för och har arbetat hårt med att det ska bli lättare att vara engagerad i Ung Pirat. Något som är viktigt i längden för att man inte lika lätt ska tröttna eller bli utbränd. Accepterat nominering till Styrelseledamot till och med 2018-12-31

Anastasia Storm

Nominerad av: pelutt
Anastasia är en av de största stjärnorna i Ung Pirat. Hon har varit med länge, utöver ständigt värdefulla bidrag till förbundsstyrelsen har hon nästan enahanda hållit hela sydvästra Sverige blomstrande. Med en enorm arbetskapacitet, känsla för ansvar och stort kunnande om organisation och ledarskap kommer hon göra ett utmärkt tillskott till partistyrelsen.

Jag skriver detta i egenskap av ordförande i Ung Pirats förbundsstyrelse.

Mikael Ståldal

Nominerad av: Mikael Ståldal
Nekat nominering till Styrelseledamot till och med 2018-12-31

Andreas "Ante" Bjärnemalm

Nominerad av: Digitalis
Ante har länge varit en stor bidragande orsak till att partiet rört sig framåt. Han har bland annat arbetat mycket med de stadgar vi använder oss av idag och har god insyn i partiet och dess olika rörliga delar.
Jag tror han kommer göra ett gott arbete inom styrelsen samt ingjuta en stabilitet som jag tror partiet kommer behöva under kommande år.

Ronja Gustavsson

Nominerad av: EnRIz
Jag nominerar Ronja då jag anser att hon vore ett bra tillskott till partistyrelsen. Accepterat nominering till Styrelseledamot till och med 2018-12-31

Martin Holmberg

Nominerad av: Isaksson
Martin Holmberg är en motiverad, driftig och engagerad person med hög integritet. Han har varit medlem och aktiv inom Piratpartiet redan när partiet var under uppbyggnad och har haft ansvarspost så som kommunledare, men han har även facklig erfarenhet.

Holmberg skulle passa mycket bra som partisekreterare.
Accepterat nominering till Partisekreterare till och med 2018-12-31

Mattias Dahlberg

Nominerad av: Anton Nordenfur
Mattias Dahlberg har ett antal gånger visat både att han är att lita på och att han är kapabel att åstadkomma det han tar på sig. Han skulle passa utmärkt i partistyrelsen efter sitt stora arbete bland annat inom medlemsservice och mailgruppen. Accepterat nominering till Styrelseledamot till och med 2018-12-31

Martin Holmberg

Jag nominerar även Martin Holmberg som Styrelseledamot då han är väl insatt i partiet och dess olika politiska inriktningar. Accepterat nominering till Styrelseledamot till och med 2018-12-31

Fabian Rosdalen

Nominerad av: Anton Nordenfur
Fabian har efter två år i Ung Pirats styrelse och som Regnbågspiraternas förbundsordförande visat sig extremt kapabel inom både politisk utveckling, organisation, och som någon som visar framfötterna utåt. Nekat nominering till Styrelseledamot till och med 2018-12-31

Jens Bergqvist

Jag nominerar Jens Bergqvist, en erfaren aktivist och tidigare kommunledare för Piratpartiet. Teknikkunnig med intresse kring säkerhetslösningar skulle han vara en stark tillgång till styrelsen som ledamot. Ej svarat på nominering till Styrelseledamot till och med 2018-12-31

Adrian Brakke

Adrian Breakke är en stark kandidat till partistyrelsen som ledamot. Kunnig, driftig, sansad och eftertänksam ser jag honom som en självklar kandidat. Ej svarat på nominering till Styrelseledamot till och med 2018-12-31

Peter Isaksson

Nominerad av: Mab
Peter Isaksson är en veteran i partiet med god erfarenhet av att styra upp valarbete på lokal och regional nivå. Han är kunnig, arbetsam och fungerar utmärkt i grupp. Detta i kombination med hans gedigna erfarenhet från partiet gör honom till en synnerligen lämplig styrelsekandidat. Accepterat nominering till Styrelseledamot till och med 2018-12-31

Peter Isaksson

Nominerad av: Valberedningen
- Accepterat nominering till Styrelseledamot till och med 2018-12-31

Andreas Bjärnemalm

Nominerad av: Christoffer Eldengrip
Givetvis ska Ante sitta i partistyrelsen Ej svarat på nominering till Partisekreterare till och med 2018-12-31

Ej svarat på nominering till Styrelseledamot till och med 2018-12-31

Christoffer Eldengrip

Nominerad av: Christoffer Eldengrip

Carl Idermark

Nominerad av: Mab
Carl är en av grundarna av piratstudenterna i Uppsala och långvarig aktivist i partiet. Han är skärpt, rättfram och har ett stort rättspatos som jag tror kan vara väldigt värdefullt för partistyrelsen. Nekat nominering till Styrelseledamot till och med 2018-12-31

Mattias Lundbäck

Mattias har varit en stor tillgång i partistyrelsen den senaste mandatperioden och är varmt välkommen att sitta minst en till. Accepterat nominering till Styrelseledamot till och med 2018-12-31

Mattias Lundbäck

Mattias har varit en stor tillgång i partistyrelsen den senaste mandatperioden och är varmt välkommen att sitta minst en till. Accepterat nominering till Styrelseledamot till och med 2018-12-31

Elin Andersson

Nominerad av: Henry Rouhivuori
Elin skulle göra gott arbete för partiet som ledamot i partistyrelsen. Accepterat nominering till Styrelseledamot till och med 2018-12-31

Anton Nordenfur

Anton Nordenfur nomineras härmed till Partisekreterare. Nordenfur har visat sig vara effektiv, vältalig och konkret i att sköta posten som partisekreterare, och det skulle vara en stark fördel om Nordenfur skulle acceptera mandat i ännu en period. Accepterat nominering till Partisekreterare till och med 2018-12-31

Anton Nordenfur

Nominerad av: Magnus Andersson
Anton är nuvarande partisekreterare.

Hen har gjort ett fantastiskt jobb med att börja få igång partiets inre funktioner igen, inte minst genom att definiera och rekrytera till organisationen. Det har lett till att vi redan synts mer och vi börjar hitta energi för att accelerera hela vägen in i valen 2018/2019!

Anton är otroligt bra på att strukturera och organisera, rätt person på rätt plats helt enkelt.

Sedan är hen väldigt trevlig att jobba med också!
Accepterat nominering till Partisekreterare till och med 2018-12-31

(#2) Gammal
m_holmberg Inte uppkopplad

m_holmbergs avatar

Reg.datum: Jan 2010

Länk: #296373
Standard Sv: 09. Val till partistyrelsen - 2016-10-23, 23:53

Tackar gärna ja till de nomineringar Peter har gett mig. Men lite svårt som jag inte har fått någon nomineringskod eller något mail om det.

Martin
  Skicka ett meddelande via MSN till m_holmberg Skicka ett meddelande via Skype™ till m_holmberg  
Svara med citat
  (#3) Gammal
Anton Nordenfur Inte uppkopplad

Anton Nordenfurs avatar

Reg.datum: Nov 2008

Länk: #296374
Standard Sv: 09. Val till partistyrelsen - 2016-10-24, 07:18

Citat:
Ursprungligen postat av m_holmberg Visa inlägg
Tackar gärna ja till de nomineringar Peter har gett mig. Men lite svårt som jag inte har fått någon nomineringskod eller något mail om det.

Martin
Kul!

Du borde få ett mail från mötespresidiet, tror jag. Men får du inte det är nog det bästa att skriva direkt till dem, motespresidiet@piratpartiet.se.

Partisekreterare, kandiderar för omval.

Bloggar på antonnordenfur.com.
  Skicka ett meddelande via Skype™ till Anton Nordenfur  
Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg Sök i det här ämnet
Sök i det här ämnet:

Avancerad sökning
Visningsalternativ

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar