Piratpartiets mötesplattform

< DöljPiratpartiets vårmöte 2016
Mötesklocka   
Svara

Ämnesverktyg Sök i det här ämnet Visningsalternativ
  (#1) Gammal
drevis Inte uppkopplad

Reg.datum: Jun 2006
Standard Hemsidan - 2007-05-04, 20:50

<P class=MsoNormal style="BACKGROUND: white; MARGIN: 0cm 0cm 0pt"><SPAN style="FONT-SIZE: 10pt; COLOR: #555f61; FONT-FAMILY: Verdana">Jag kom att tänka på att vi borde sätta "Skyddat privatliv" längst till vänster på startsidan istället för "Delad kultur" eftersom det är där besökare först tittar (eller åtminstone jag). <?xml:namespace prefix = o ns = "urn:schemas-microsoft-com:office:office" /><o:p></o:p></SPAN><P style="BACKGROUND: white"><SPAN style="FONT-SIZE: 10pt; COLOR: #555f61; FONT-FAMILY: Verdana">Jag anser att den personliga integriteten är Piratpartiets viktigaste fråga, något som väldigt få som inte är medlemmar har insett. De flesta jag har pratad med (både unga som gamla) tror att Piratpartiets enda intresse är fri fildelning. Nyckeln för att vi ska lyckas i kommande val är att tvätta bort den stämpeln. <o:p></o:p></SPAN><P style="BACKGROUND: white"><SPAN style="FONT-SIZE: 10pt; COLOR: #555f61; FONT-FAMILY: Verdana">Vi bör fortsätta att prata om rätten till ett privatliv så mycket som möjligt. Visserligen går dagens upphovsrättslagstiftning hand i hand med ett skyddat privatliv men det är det senare som bör poängteras i vår politik. <o:p></o:p></SPAN><P style="BACKGROUND: white"><SPAN style="FONT-SIZE: 10pt; COLOR: #555f61; FONT-FAMILY: Verdana">Jag förstår att det kan ses som en extremt obetydlig åtgärd att ändra lite på hemsidan som ändå mest besöks av medlemmar. Menom man bara kan få ett par personer att inse vad piratpartiet står för gör det värt arbetsinsatsen,alla röster räknas <o:p></o:p></SPAN><P style="BACKGROUND: white"><SPAN style="FONT-SIZE: 10pt; COLOR: #555f61; FONT-FAMILY: Verdana">// Drevis - Pirat<o:p></o:p></SPAN><P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt"><o:p></o:p>

Svara med citat
  (#2) Gammal
Rick Falkvinge Inte uppkopplad

Rick Falkvinges avatar

Reg.datum: Dec 2005

Länk: #73210
Standard RE: Hemsidan - 2007-05-05, 22:18

Jag delar den uppfattningen, men det är snarare input till den omdesign av sidan som pågår, än något vi bör lägga ner tid på på den nuvarande sidan (i mitt tycke).

Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg Sök i det här ämnet
Sök i det här ämnet:

Avancerad sökning
Visningsalternativ

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Liknande ämnen
Ämne Startat av Forum Svar Senaste inlägg
hemsidan Mab Piratstudenterna i Uppsala 0 2008-03-02 22:33
Hemsidan Richie Forumgruppen/teknisk support 4 2007-11-26 19:11
Hemsidan 2.0 John Nilsson Hemsidan för Ung Pirat 7 2007-09-03 20:39
Hemsidan är död! Länge leve hemsidan! Jon Severinsson Hemsidan för Ung Pirat 70 2007-07-29 13:05
Hemsidan Lukas Klingsbo PP i media 1 2006-06-01 15:36